ארון אמבטיה מעוצב

ארון אמבטיה מעוצב

שווה להשקיע קצת, ולהרויח ארון מעוצב!

אם כדי להגיע אל תוצאה סופית של ארון מעוצב כפי שאנו אוהבים, יהיה עלינו להתרוצץ מעט – הדבר שווה גם שווה. ארון אמבטיה מעוצב איננו רוכשים בכל יום, לכן חשוב שנעשה את המאמץ הזה ונגיע אל תוצאה משובחת.
חברת אמבין תעזור לנו בכך.

לפני שקונים ארון אמבטיה מעוצב

ישנם סוגים שונים של ארונות אמבטיה, ולכן חשוב שנגדיר מראש מה אנחנו מחפשים. שיעורי הבית הראשונים שיהיו לנו בבואנו לבחור ארונות אמבטיה מעוצבים, הוא להכין מראש את הקרקע:

היכן יונח הארון?
מה הוא אמור להכיל?
מאיזה חומר אנו מעוניינים שהוא יהיה מיוצר?
מה יהיה גודלו?
האם ישנם חלונות או דלתות באזור הארון?
האם חשוב לנו שיהיה בו הרבה מקום?
מה המחיר אותו נרצה להשקיע ברכישת הארון?
איזה עיצוב מתאים לארון שלנו – בהתחשב במראה האמבטיה כולו?

אמנם מדובר במאמץ מסוים, אבל אין מנוס. מוכרחים לשבת ולענות את התשובות הנכונות לכל השאלות הללו, ולהגיע מוכנים אל הקניה הסופית.

ארון אמבטיה מעוצב

אחרי שענינו על כל השאלות הללו, ניתן יהיה לבחור את הארון הנכון. עכשיו המקום לתת את הדעת לעיצוב הארון ואיך אנחנו רוצים שהוא יראה בסופו של דבר. כאן המקום לעמוד על האפשרויות השונות, על העיצובים ועל הוספות של קישוטים מתאימים.

ארון אמבטיה מעוצב ואיכותי

חברת אמבין בחרה לייצר את ארון אמבטיה מעוצב שלה מחומר מיוחד שנקרא HPL. חומר זה חזק ועמיד בפני יובש ורטיבות ולכן מבטיח עמידות גבוהה גם בתנאים לא נוחים. חשוב לדעת כי ארונות אמבטיה אמורים לשמש אותנו בסביבה רצופה של מים ולחות, אם הם לא יהיו עמידים בפניה נמצא את עצמנו מהר מאד בפני חומר שחוק, מתפורר או מנופח ללא תקנה. טוב שמישהו חושב מראש על הארונות הללו כדי שישמרו לאורך זמן.

טופס הזמנה

מלא את הטופס למטה והצוות שלנו ישמח לסייע לך

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות