עיצוב חדר אמבטיה

עיצוב חדר אמבטיה

עיצוב חדרי אמבטיה, עושים עם המוצרים של אמבין!

חדר האמבטיה הוא חדר שנחשב זניח מעט בבית. זהו חדר קטן יחסית, והשימוש בו אינו ייצוגי כמו חדרים אחרים בבית, כמו למשל הסלון, חדרי השינה וכדומה. עם זאת, חדר האמבטיה הוא חדר חשוב מאד. אנחנו מבלים בו זמן לא מועט במהלך היום, ולמרבית האנשים חשוב להרגיש נוח ונעים בחדר האמבטיה. לכן, עיצוב האמבטיה הוא חלק חשוב מאד מעיצוב הבית. עם חברת אמבין תוכלו לבצע עיצוב חדר אמבטיה בצורה הטובה ביותר.

אפשרויות רבות בעיצוב חדר אמבטיה

עיצוב האמבטיה כולל חלקים רבים מאד. חדר האמבטיה מכיל פריטים רבים, החל מהכלים הסניטריים כמו האמבטיה, האסלה, משטח כיור, מקלחון ועוד, דרך ארונות האמבטיה השונים ועד לפרטים כמו התאורה, הריצוף, חיפוי הקירות וכן הלאה. חדרי אמבטיה עיצוב צריך להיעשות בתכנון כולל, אשר מתחיל בתכנון פרקטי של חדר האמבטיה, כולל ניצול מקסימאלי של השטח – שאינו תמיד גדול במיוחד, ולאחר מכן עובר לעיצוב החיצוני, אשר כולל בחירת חומרים, צבעים וסגנון עיצובי. ניתן להתקין, למשל, ארונות אמבטיה מעוצבים בסגנונות שונים כאשר ההבדלים נובעים מן החומרים שמהם עשוי הארון, מן הצבעים שלו, מקישוטים שונים ומהסגנון העיצובי שלו. ניתן לשלב תאורה בחלקים שונים של חדר האמבטיה על מנת ליצור חדר אמבט עיצובי ייחודי ושונה. חדר האמבטיה יכול להית חלל אחד גדול אשר כולל את כל הפריטים הנחוצים, ולחילופין, ניתן לחלק אותו באמצעות מחיצות – במיוחד אם מדובר בחדר אמבטיה גדול – וליצור חלוקה פנימית נוחה ויפה בו זמנית.

פסיפס של חדרי אמבטיה עיצוב

עיצוב חדר אמבטיה הוא למעשה פונקציה של מספר גורמים בעת ובעונה אחת, אם מקפידים למלא אחר כל הפרטים הקטנים מקבלים את התוצאה המובטחת. כבר אמר מי שאמר שהשלם הוא מכלול של כל החלקים, וזה נכון כלפי כל עיצוב של חדרים. אם רוצים שחדר האמבטיה יראה כמו שצריך, החכמה היא לתכנן אותו לפרטי פרטים.

יש להתיחס אל כל גורם בנפרד, ומצד שני לקחת את המכלול בחשבון. זה אומר לבחור כיור, ארון שרות, ארונות אחסון, אמבטיה, ריצוף, דלתות, חלונות ווילונות כסך כולל שמשלימים יחד את התמונה המושלמת. כל פריט נבחר בתשומת לב שיהיה ברמה איכותית גבוהה, וכולם יחד יוצרים את התפאורה.

חשיבות העיצוב חדר אמבטיה

אמנם חדר האמבטיה אינו חדר אורחים ופעם הוא נחשב לחדר האחרון שבבית, כזה שבכלל לא "נחשב". היום נמצאים חדרי אמבטיה עיצוב במקומות הבולטים והמרכזיים ביותר של שיפוץ הבית וקבלו משמעות עליונה. כן, גם לחדרי אמבטיה מגיע הכבוד שלהם, ויש בהחלט להתיחס אליהם ברצינות. לתכנן את שלבי הריהוט השונים, ולבחור את הפריט הכי חדשני. חברת אמבין מומחית בזה ויכולה להציע לנו מגוון גדול של מוצרים. בין אם אתם לפני רכישה של דירה מיד ראשונה או שנייה, או שאולי אתם גרים בדירה משלכם ומעוניינים לשפץ את חדר האמבט שכבר התיישן. זה אמנם נכון שאין אנו מארחים בחדר האמבט, אך חשוב כי הוא יהיה נעים ופונקציונלי והכי חשוב כי יהיה דגש על עיצוב האמבטיה. לאחר שהגדרתם מה אתם מעוניינים שיהיה במרחב של חדר האמבט, יש לגשת לתכנון. יש לתכנן את החלל שהוא התכנון הפונקציונלי, יש לתכנן באופן אסתטי שיבוא לביטוי, באמצעות בחירת חומרי הגלם ושילובם, כגון הקרמיקה, חיפוי הקירות, הכלים הסניטריים, ארונות האמבט, המראה והתאורה המתאימה. ברוב הבתים והדירות, חדרי האמבט, אינם גדולים במיוחד ולכן, יש להחליט מראש, אם אנו מעוניינים במקלחון או אמבטיה או אולי אפילו שניהם.

יצירת מקומות אחסון רבים בחדר האמבטיה

יש להתאים את הכלים הסניטריים לחלל הנתון בחדר האמבט, כגון, אמבטיה משולשת, מלבנית, אמבטיית ישיבה קטנה יותר וכדומה. אם מדובר גם על מקלחון, רצוי, כי גודל המקלחון, לא יהיה קטן מ- 80X80. חשוב, כי מקום האחסון ליד הכיור יהיה מספיק ואם לא, יש לחשוב על ארונות אמבטיה תלויים, כך שיהיה מקום עבורם, יחסכו במקום ויכילו את הפריטים. ניתן גם לתלות מדפים דקורטיביים שרק יוסיפו יופי בתוך חדרי אמבטיה. יש לבחור גם את האריחים לאמבט, אם חלל חדר האמבט הוא קטן, יש לבחור אריחים גדולים, אשר יגרמו לאשליה של מקום גדול יותר. יש להשתמש באותם האריחים, גם לחיפוי קירות חדר האמבט. חשוב לא לחשוש מצבעוניות אך לא מוגזמת, כך שהצבעים יעניקו חיים לחדר האמבט.

רכישת אביזרים לעיצוב חדרי האמבטיה

מלבד אריחי אמבט וכלים סניטריים גולת הכותרת בחדרי האמבט הם ארונות האמבט, המראה והפרזול. רכישה נכונה של פריטים חשובים אלה, יש לרכוש מחברות מובילות כמו חברת אמבין, הקיימת כבר מעל לשלוש עשורים. הארונות המיועדים לחדר האמבט של חברת אמבין, עשויים מחומר ייחודי הנקרא HPL שהוא עמיד במיוחד לתנאי חום וקור, מה שמקנה לארונות תוחלת חיים ארוכה ביותר. לארונות האמבט של אמבין, יש יתרון רב על פני ארונות האמבט, הנמכרים ומשווקים בשאר אולמות התצוגה, כך שאם אתם מחפשים יופי עמידות ואמינות בתחום חדרי אמבטיה, יש לכם לאן לפנות. השפע הגדול וההצע של החברה שלנו תעזור לנו להחליט בנוגע לאמבטיה ולמראהו. כאן נוכל למצוא מגוון של ארונות אמבטיה מעוצבים בכל סוג וגודל, עשויים מחומרי גלם עמידים וחזקים במיוחד, דגמים של כיורים, אריחים וארונות שרות הכל לרווחת המשתמשים המבקשים לרכוש.

אמבין

חברת אמבין היא חברה אשר עוסקת בתחומים של עיצוב חדר אמבטיה ובייצור ושיווק של מוצרים שונים לאמבטיה, מזה למעלה משלושים שנה. הניסיון והוותק של חברת אמבין הם ללא תחרות. עם חברת אמבין, תוכלו לבצע עיצוב חדר האמבטיה בצורה הטובה היותר. חברת אמבין מציעה לכם מחיצת, לוקרים, ארונות אמבטיה ופריטים רבים אחרים אשר חיוניים לחדר וגם ארונות אמבטיה מעוצב, אשר עשויים מהחומר האיכותי H.P.L – חומר עמיד במים ובטיחותי במיוחד, אשר עומד בכל התקנים, ומאפשר לכם ליהנות מאמבטיה מעוצבת ויפהפייה, בזכות מגוון הצבעים, הדוגמאות והעיצובים שהוא מאפשר. עם חברת אמבין, חדר האמבטיה שלכם ייראה מושלם, בדיוק כמו חדר האמבטיה שתמיד חלמתם עליו.

מחפשים את הדרך הטובה ביותר לבצע עיצוב חדר אמבטיה? רוצים לעצב לעצמכם חדר יוקרתי באמבטיה, יפה, בטעם האישי שלכם? בואו לעשות זאת עם מגוון המוצרים של אמבין!

טופס הזמנה

מלא את הטופס למטה והצוות שלנו ישמח לסייע לך

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות